tIk tOk tIme...

My photo
Peel Road, Kuala Lumpur, Malaysia
simple girls...can make frenz with anyone.

Check it nOw!!

01 October 2010

octObeR muncuL kembali...

hai...
tup2 dah masuk oktober kan... dah berpusing balik ke bulan nie... cm tahun lpas,aku lalui bulan ni dgn pnuh2 kegembiraan..sbb bulan ni aku berjumpe dgn org yg aku anggap sgt2 istimewa... yg boleyh jaga aku sampai bile2.. tp kesudahannya....erm...malas nak ckp lah...
mcm mane pun,bulan oktober akan tetap kembali tak kira tahun ni,tahun dpn dan tahun2 seterusnya..tetap akan muncul... so,aku kne la teruskan hidup nie....haha...


huh...tp bulan oktober tahun 2010 mmg byk bnda yg aku kene tempuh la... start dari 2hb aku dah ade TEST... 4hb,5hb pun ade test gak...6hb PRESENTATION plak... n then..paling aku tak suke.. 10.10.2010 aku kene jawab TEST... baru plan nak g kenduri kawin... sape?? angkasawan negara : SYED MUZAFFAR.. (dapat invitation tau)
sbb test,terpakse la aku cancel kan.. kawan2 aku dua org tu jelah yg pegi pun.. tp kate dorank,aku takde tak best...so??? masing2 blum buat kputusan lg.. tunggu saat2 akhir... aku yang tak dapat pegi..tp dorank kene g jugak... pergilah kawan2 ku!!! haha.... ( sediyh sbnarnya)
tp biler difikirkan balik pasal markah...erm...takpe lah..aku merelakan... (ayat pasrah je)...

skunk ni aku bukan dalam keadaan normal tau.. aku dalam keadaan STRESSsssss...sbb start dari 25hb aku dah kene jawab paper final....pergh!!! 1st paper : ECONOMICS... memang mantap!! huhu... dah la bc pun tak hbis ag nie... dah nak faham kan amik mase gak..huhu..tu yg tension nie... arghh!!!! ade lagi 3 subject.... tu lah sape suh tinggal blaja lelame...kan dah tak biase...haih!

takpew zila...cOOL dOwn....huhu.. berturut2 aku tdo pkul 3 nak siapkan sume presentation. tp...review tak hbis lagi...kcian aku! haha....

yg pasal keje,sume berjalan lancar... tp dgn partner dah tak mcm dulu...ade bnda baru ckp.takde baik diam.aku gan keje aku.die gan die punye hal.... aslkan keje aku siap...kan??? buat pe nak sembang2 byk2...keje tak jln nnti... btol tak???

k la ye.... nk cntinue buat keje... chaw dulu.....