tIk tOk tIme...

My photo
Peel Road, Kuala Lumpur, Malaysia
simple girls...can make frenz with anyone.

Check it nOw!!

21 September 2010

Lamenye.........


olla.....hye.......
lamew plak tak update blog nieh...xde mase lak nk update n ngadap laptop...
n yg paling tak best..laptop aku nak kne format balik sume...huhu...rosak la..pe lg...mangkuk!!!
dah ar ade ASSINGMENT...urm.... kne tunggu siap baru leyh buat.. jgn lambat sudah..nnti dah due date mampos aku..dah ar leader...grrr....

nak tahu pasal raye ye.....erm...so far sume okey2.. meriah mcm biase la..sbb aku balik kg,PENENG... tp yg tak best nye,ahli keluarga aku dah makin berkurang... pak lang baru je meninggal tahun lpas...time rayew jugak la.. kire tahun ni dah setahun...hurm...
tp..ape2 pun hidup msti diteruskan.jdk,kiteorg sambut hari kemenangan dgn gembira disamping tak lupe ahli keluarga yg telah pergi..dgn melawat pusara dorank... syahdu di pagi syawal...=(

huh,duit raye??? byk gak ah..sbb aku status STUDENT
lagi..hehe..kn
e tuntut tu..hahahahaha... bg duit raye jugak k..kat adik2 sedara aku yg kecik2 tu... sedekah sikit la pe yg ade...
insyaallah kalo dipanjgkan umor,tahun dpn sume aku bg... insyaallah!!!!

k la ye.....aku nak refresh mind sikit...sbb ptg ni ade class.... yup,klas aku dah start k... smlm,20hb... bulsn dpn dah final.....arggghhh!!! pcah kepala den.... huh,cm ptg ni ade plak Quiz... xhabis2 kan.... tu la namenye kehidupan seorang plajar...
come on wien...jgn mengeluh....hehe..


k...ni btol2 aku chaw....bbyyyyeee.....