tIk tOk tIme...

My photo
Peel Road, Kuala Lumpur, Malaysia
simple girls...can make frenz with anyone.

Check it nOw!!

30 November 2010

ade lagi nie... =)


  • hai... assaalamualaikum.. jumpe lg ye... ade je sbnrnye... cume busy skit lah... lgpun takde bnda nk kongsi sesame...
  • ari ni dah last day dlm bulan nov... esok dah DISEMBER... pastu,dah masuk tahun baru,2011...
  • excited jugak nk celebrate tahun baru... tp dlm mase yg same,sediyh jugak nak tinggalkan 2010... mcm2 knangan yang ade lah....
  • erm... k xpe2... nnti kite rumuskan balik biler dah nak smbut new year... skunk ni kite same mengharungi bulan DISEMBER...
  • dlm bulan ni aku akan dapat result exam aku... myb 10hb kot... minx2 ok! kalo gemilang n cemerlang pun pe salahnye.... yg penting mak ayah aku happy.. n takde lah dorank rase mbazir atas sume perbelanjaan... urm... INSYAALLAH.... pe2 pun berserah pada DIA.. sbb aku dah pun berusaha.. la ni berTAWAKAL je...
  • dlm bulan ni jugak la aku akan start class balik... msti badan penat gler nnti.. nak kne melatih diri balik la ni....huhu.. tv pun dah tak dapat nak tgk.... haih!!! ops! tak baik mengeluh....urm....
  • k la... ni je kot..jumpe lg...daaaa.....
  • @wien