tIk tOk tIme...

My photo
Peel Road, Kuala Lumpur, Malaysia
simple girls...can make frenz with anyone.

Check it nOw!!

12 August 2010

menjalani hari kedua berpuase..

alhamdulillah..dpt lg menyambung segala ibadat..hari ni dah masuk hari yg ke-2.. cpt je kan..
smlm semuanya successssss...=) berbuka walaupun ala kadar jew dlm kelas tp tetap kenyang. mane tak nye..asyik kne pelawa je. makan ah.. kalo mcm ni,bbuke tak yah bwk ape.comfirm akan dapat makanan..haha..tu dah kire melampau!!!

hari ni aku tak ade class..dapat la kn berbuke gan family. utk yg pertama kali nye..huhu...tp...aku mmg kena rushing balik dari opis la.sbb aku kne stay smpai kul 7..byk keje la skunk..nak kne siapkan. ape2 pun aku kne jugak berbuke kat umah ari nie.. knape???? sebab esok gan luse aku takde gan dorank..kne tunggu ahad baru balik umah..mane boleyh...sediyh owh...
aku nk g mane??? esok,jumaat comfirm2 aku kne berbuka dlm kete cz time tu aku otw ke class...sabtu plak aku takde kat KL. aku stay puchong je.sbb ahad pagi aku ade class lg. so,stay puchong je ah..umah mak angkat aku.. ahad ptg baru ba
lik KL. n baru la dapat bbuke gan family yg aku syg..huhu...

ade lg satu....hari ni dapat la aku g
tunaikan solat terawih..insyaallah..kalo diizinkan....



''k la ye... teruskan berpuase ye pada semua umat islam...n selamat berbuke...hehe...''