tIk tOk tIme...

My photo
Peel Road, Kuala Lumpur, Malaysia
simple girls...can make frenz with anyone.

Check it nOw!!

16 August 2010

dOnt knOw wat happEn tO me....



haih...
start2 dah mengeluh kan...huhu..apsal la kan... dah la ari ni ari isnin..monday blues wo.... grrr... pnat smlm pun blum hbis lg nie..dtg keje xsemangat je.ikut hati nk je amik mc.tp pkir keje blambak terus tak jadik.kcian plak kat partner.. tp die tak pnah kecian pun. suke2 nak amik mc.tp takpe ah kot,ade excuse...cz die ngah pregnant. aku??? haha....toink2!!!

nak tau tak???
td pgi entah knape aku baca something,hati aku jdk luluh..mata aku terus bergenang gan air mata..yg pasti nya tak tumpah r..juz bergenang je. touching btol biler aku bc..ape yg aku baca??? erm..biar aku je yg tahu lah. tp ape pun aku tak dapat nak tipu dri cndr..rupenye ade lg perasaan walaupun aku dah baling jauh.mungkin saki baki kot...entah!!!!! aku pun tak tahu jawapan nye........huuu..... tp tu sekejap je jadi tadik... I'm wake up back sblum touching lebiyh2....haha.. skunk ni yg penting kembali normal..=)

yg penting...ptg ni aku ade test..mandarin test..
entah bleyh jawab ke tak..cz aku tak wat revision pun.. double trouble ah nnti...uh!!!! harap2 dapat la idea
nnti nk jawab...
k la ye...

ni ade mase sikit tuk aku selak2 buku..

I need to go now!!! daaaa......adios...