tIk tOk tIme...

My photo
Peel Road, Kuala Lumpur, Malaysia
simple girls...can make frenz with anyone.

Check it nOw!!

27 August 2010

kehidupan baru..=)


assalamualaikum...
ketemu kita lg yew....
bertemu dgn imej yg baru...hehe...
imej baru lg??? yup! imej untuk selama-lamanya
insyaALLAH...
sempena dgn nuzul al-quran ari nie,aku dah nekad tuk mulakan sesuatu langkah..urm..agak drastic jugak la bg kengkawan aku...huhu..
tp ape2 pun nie adalah langkah hidup aku yg seterusnya..n bakal diteruskan....amin!!!!

nampak gambar yg sebelah nie x??? >>>>>>>>>>
aku dah jdk mcm gambar ni la start dari skrg. tp...tak secomel die lah..hehe...
dari semasa ke semasa akan lebiyh menjadi seorg wanita yg solehah.. doa2 kan la yew.
k lah...aku stop dulu k..
masih ade lg bnda yg aku kne siapkan.. tmbah pulak dgn test yg blum lg selesai...huhu...
baru test dah pecah kpala.blum final lg.kalo final la entah ape la yg jadik kat aku ni...
ni baru btol2 stop... bbbyyyyeeeee.....

salam......