tIk tOk tIme...

My photo
Peel Road, Kuala Lumpur, Malaysia
simple girls...can make frenz with anyone.

Check it nOw!!

23 August 2010

tensIon wok!!!!!!

olla......
lame myepi kan...xde idea la.drpd mencarut yg bukan2 baik diam kan dr. ni ah...nk g tau this week aku btol2 dlm keadaan kritikal..knape??? dis week je aku ade 3 test. mcm nak ape je biler bc sumenye..dah padat otak aku ni.almaklumlah dah lame tinggalkan situasi cm ni kan.. so,skunk trime padah!! ''nk sgt blaja kan..tanggung lah''..actually ni sbnrnye ayat mak aku..hehe

ptg nie je aku kne tempuh satu subject.. skali 2 test.. laoshi mmg btul2 kejam wo...saje nk bg kiteorg ni tension awal..adeh!!! aku try buat sehbis baik ah.sbb dah bc pun.cume tak tahu same ade ape yg aku bc tu melekat ke tak..harap2 ade la walaupun sikit.. weekend asyik menelaah buku je..smpai nk termuntah dah..mak pun bising cz tak tolong die siapkan juadah berbuka. tp sbnarnye die faham kot. saje je bising2... =)

next paper hari rabu lak. buku tak khatam lg. nasib baik la ade gak mase lg 2 hari. insyaALLAH boleyh hbiskan jika tiada gangguan ape2...amin!!! subject ape??? ECONOMY.. paling terbaik.. nk memaham pun kne take time..cz dlm hidup aku tak pnah la blaja eco. ntah knape mase nak buat degree ni ade plak..kene ah tempoh gak! chayok2... awien mesti boleyh..haha..motivasi dri sndr...grr...

ade lg satu paper aku kne tempuh hari ahad nie...pergh!!!! subject ni ( MANAGEMENT ) lg aku blum sentuh..adohai!! malang sungguh wok...ni la namanya bukan study smart..tp STUDY HARD.. pe2 pun aku akan buat yg terbaik..

hbis je test,boleyh la aku siap2 tuk raya..haha..suke2... shopping complex dah memanggil2 nie..xsabar2....

chop2...ade lg satu ah... tp 4hb.. got time lah...yeah!! lgpun subject BI je.. boleyh buat kot.. doakan ye...

k la..aku chaw dulu k.... papai.....muuuaahhhh...(*_*)